GYIK

Hogyan tudok rendelni?

Válassza ki a megfelelő terméket, majd nyomja meg a "Kosárba" feliratú gombot. Ekkor a termék egy ideiglenes tárolóba, a kosárba kerül. Ha további termékeket szeretne, folytathatja a vásárlást. A fejléc jobb felső részében nyomon követheti, hogy mit és mennyi értékben választott. Ha az összes kívánt terméket a kosárba helyezte, akkor a több helyen is elérhető "Kosár" linkre kattintva találja meg a rendelni kívánt termékek listáját. Ezen az oldalon módosíthatja a darabszámokat, vagy törölhet termékeket. A tételek ellenőrzése után a "Pénztár" gombra kattintva jut a vásárlás véglegesítése oldalra, ahol kiválaszthatja a számlázási és szállítási címet, a fizetési és szállítási módot. A "Rendelés elküldése" gombra kattintva vásárolhatja meg a termékeket. Figyelem! Minden jóváhagyott vásárlás fizetési kötelezettséget von maga után!

Az oldalon feltüntetett árak, bruttó fogyasztói árak, melyek tartalmazzák az áfát. 

 

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Fizetés bankkártyával 

A bankkártyás fizetés a leggyorsabb módja a számla kiegyenlítésének. A megrendelt áruról számlát küldünk, mely az e-mail fiókjába érkezik. A levélben található "Tovább a fizetéshez" gombbal beléphet saját vevői fiókjába, ahol megtekintheti és kezdeményezheti a bankkártyás fizetést. A fizetés a megbízható és biztonságos OTP Simple felületén keresztül történik, a fiera.hu oldal semmilyen kártyaadathoz nem fér hozzá és így nem is tárol semmit a tranzakcióval kapcsolatban. A fizetésről Ön is és mi is azonnali értesítést kapunk.

Fizetés banki átutalással 

Egyenlítse ki rendelését banki átutalással. Megrendeléskor a számlát elektronikus formában elküldjük Önnek, melyen megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.

Fizetés PayPal Checkout-tal

A legegyszerűbb és legbiztonságosabb módja a fizetésnek. Nem kell a postázási adatokkal bajlódni, automatikusan a PayPal fiókjában nyilvántartott címre állítjuk ki a számlát és szállítjuk a csomagot.

Fizetés készpénzben 

Megrendelését az áru átvételekor készpénzzel egyenlítheti ki. Ez a fizetési mód az utánvételes csomagok és az előre egyeztetett személyes átvétel esetén lehetséges. Postapontra és MOLpontra történő kézbesítésnél bankkártyás fizetés is lehetséges, a szolgáltatók feltételei alapján.

 

Hogyan tudom felhasználni a kupont?

Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, a Kosárban, az összesítő táblázat alatt válthatja be utalványait. Az ellenőrzést követően a kupon értéke lovonódik a végösszegből. Továbbléphet a pénztárba.

 

Kell-e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Igen. A szállítási díj a Pénztárban megadott szállítási és fizetési módtól függően változik. 

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen. Üzlethelyiséggel nem rendelkezünk, de előzetes egyeztetés alapján lehetőség van a személyes átvételre, a Budapest - Fót - Őrbottyán - Gödöllő térségben:

 

Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

A kosár tartalmát tételenként módosíthatja. A rendelés elküldése után az elállás lehetőségét választhatja. Ezt belépés után az Rendeléseim oldalon, az adott rendelés adatlapján, a Visszamondás gomb megnyomásával teheti meg. Amennyiben nem regisztrált felhasználó, küldje el emailben törlési szándákát és a megrendelési azonosítót.

 

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk e-mail értesítést küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, belépés után a személyes oldal Rendeléseim menüpontjában, ahol az eddigi megrendeléseit és azok aktuális státuszát is láthatja.

 

Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?

Futárszolgálattal rendelt csomagját, annak összekészítése után adjuk át a szállító partnerünknek, melyről e-mailben értesítést küldünk.
A fuvarlevélszám alapján a futárszolgálat elérhetőségein tud érdeklődni a kézbesítés pontos idejéről.

 

Házhozszállítással kapcsolatos néhány fontos tudnivaló

A házhozszállítás csak hétköznapokon, munkaidőben üzemel. Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizze és csak sértetlen csomagot vegyen át! Ha sérült a csomag, vetessen fel jegyzőkönyvet!

 

Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni.

 

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Igen, természetesen lehetősége van elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően, de ez a jog csak a természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges vásárlásokra. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket a szolgáltatónak. A termék árát a visszaérkezéstől számított 14 napon belül utaljuk vissza.

 

Meghibásodott az egyik termék. Mi a teendő?

Amennyiben regisztrált felhasználónk, akkor a fiókjában, a Rendeléseim oldalon, az adott rendelés részleteinél találja a Visszaküldés ikont. Erre kattintva a garanciális ügyintézés oldalára jut, ahol minden mező automatikusan kitöltődik, Önnek csak a visszaküldés okát (elállás, hiba) kell megadnia.

Ha nem regisztrált felhasználó, a láblécben található Kapcsolat adatlapot kitöltve jelezze a hibát!

 

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat telefonon (+36 20 975 6091) és e-mail-ben a kapcsolatfelvételi formon keresztül érheti el. Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.