Miért led?

 

Mi a cob led?

A COB a Chips on Board rövidítése.

Az új technológia célja, hogy minél nagyobb hatásfokú LED fényforrásoknak egyre hosszabb élettartamot tudjanak biztosítani. A fénykibocsátás nagyobb felületen történik és mivel nincs külön egyenkénti tokozás, így az alaplapnak nagy felületen és közvetlenül tudnak hőt átadni. Az alacsonyabb üzemi hőmérséklet biztosítja a hosszabb élettartamot.

Felhasználói élmény szempontjából a COB ledek előnye más LED fényforrásokkal szemben, hogy vakítás és kápráztatás nélkül tudnak kellő megvilágítást biztosítani. A ledek közül ez adja a legegyenletesebb felületű megvilágítást, egybefüggő világító panelként viselkedik, nem látszódnak a különálló fénypontok.

 

Hogyan válasszam ki a foglalatot?

Jelenleg 3 féle foglalat szerepel a kínálatunkban. Ezeket a fejlécben a foglalat kódja alapján, külön-külön szűrve érheti el. Az alábbi ábrák alapján beazonosíthatja, melyikre van szüksége. Ha nem találná a megfelelőt, vegye fel velünk a kapcsolatot!
 

GU10                      E14                      E27

 

Milyen színhőmérsékletet válasszak?

Ez egyénfüggő. Mindenkinek más az ízlése. Sokan hozzászoktak a régi körte izzók sárgás fényéhez és továbbra is ezt választják. Ez a melegfehér árnyalat (2800-3200K). Melegebb hangulatú, de fénye nem olyan erőteljes és tiszta hatású, mint a természetes fehéré. Aki szereti a délutáni napsütés fényét, annak érdemes kipróbálni a természetes fehér (4500-5500K) égőket. A fehér falak villanyfénynél is fehérek és vaku nélkül is természetes bőrszín köszön vissza a beltéri fotókon. A hidegfehér (6000K felett) kékes árnylatú, csak külön rendelésre elérhető.

 

Mit jelentenek a saját mérési eredmények?

A saját mérés erdményeit otthoni felhasználásra szánt mérőműszerek szolgáltatják. Nincsenek hitelesítve, de ellenőrző mérések alapján jó pontosságú eredményt szolgáltatnak. A mért W (watt) értékek összehasonlítást adnak a gyári névleges teljesítménnyel. A lux érték nem azonos a gyártó által megadott lumen értékkel. A fény erősségét a fényforrástól függőlegesen 1 méterre elhelyezett mérőmüszerrel mérjük, több, véletlenszerűen vett mintával. Az összahasonlíthatóság érdekében megadjuk egy 60W-os hagyományos izzó mért értékét:

60W -> 160 lux

Az így kapott értékek torzítanak, mivel a végeredmény függ a fényforrás sugárzási szögétől. 

 

Hogyan tudok rendelni?

Válassza ki a megfelelő terméket, majd nyomja meg a "Kosárba" feliratú gombot. Ekkor a termék egy ideiglenes tárolóba, a kosárba kerül. Ha további termékeket szeretne, folytathatja a vásárlást. A fejléc jobb felső részében nyomon követheti, hogy mit és mennyi értékben választott. Ha az összes kívánt terméket a kosárba helyezte, akkor a több helyen is elérhető "Kosár" linkre kattintva találja meg a rendelni kívánt termékek listáját. Ezen az oldalon módosíthatja a darabszámokat, vagy törölhet termékeket. A tételek ellenőrzése után a "Pénztár" gombra kattintva jut a vásárlás véglegesítése oldalra, ahol kiválaszthatja a számlázási és szállítási címet, a fizetési és szállítási módot. A "Rendelés elküldése" gombra kattintva vásárolhatja meg a termékeket. Figyelem! Minden jóváhagyott vásárlás fizetési kötelezettséget von maga után!

Az oldalon feltüntetett árak, bruttó fogyasztói árak, melyekből az áfa nem kimutatható (0%). 

 

Hogyan tudom kifizetni a rendelésemet?

Jelenleg négy fizetési mód közül választhat.

Fizetés bankkártyával 

A bankkártyás fizetés a leggyorsabb módja a számla kiegyenlítésének. A megrendelt áruról számlát küldünk, mely az e-mail fiókjába érkezik. A levélben található piros "SZÁMLA letöltése" ikonnal beléphet saját vevői fiókjába, ahol megtekintheti és kezdeményezheti a bankkártyás fizetést. A fizetés a megbízható és biztonságos OTP Simple felületén keresztül történik, a fiera.hu oldal semmilyen kártyaadathoz nem fér hozzá és így nem is tárol semmit a tranzakcióval kapcsolatban. A fizetésről Ön is és mi is azonnali értesítést kapunk.

Fizetés banki átutalással 

Egyenlítse ki rendelését banki átutalással. Megrendeléskor egy elektronikus díjbekérő számlát küldünk Önnek, melyen megtalálja az átutaláshoz szükséges adatokat: bankszámlaszámunkat, valamint a megrendelési számot, amit a közlemény rovatban kell feltüntetni.

PayPal használatával

A PayPal az egyik legelterjedtebb internetes fizetési mód. Egyszerű a használata, gyors, biztonságos és védi a fogyasztót a vásárlási folyamat lezárásáig. Hozzákapcsolhatja bankkártyáját és ebben az esetben úgy fizetheti ki a rendelt árut, mintha közvetlenül a bankkártyáját használta volna. Önnek ez ingyenes és mindössze az e-mail címét kell megadnia a fizetéshez, a bankkártya adatai rejtettek maradnak. Mobil eszközeire is letöltheti a PayPal alkalmazását, így bárhonnan intézheti pénzügyeit. Ha még nem rendelkezik PayPal regisztrációval, akkor is választhatja ezt a fizetési módot. A Pénztárban a fizetési mód alatti megjegyzés mezőben jelezze, hogy még nem PayPal felhasználó. Küldeni fogunk Önnek egy meghívót, mely segítségével pár perc alatt, egy regisztrációt követően már rendelkezésére is áll saját PayPal számlája. Teljesen ingyenes, nincs havidíj sem.
Fontos, hogy a megrendelési azonosítót tüntesse fel a közlemény rovatban.

Fizetés készpénzben 

Megrendelését az áru átvételekor készpénzzel egyenlítheti ki. Ez a fizetési mód az utánvételes csomagok és az előre egyeztetett személyes átvétel esetén lehetséges. Postapontra és MOLpontra történő kézbesítésnél bankkártyás fizetés is lehetséges, a szolgáltatók feltételei alapján.

 

Hogyan tudom felhasználni a kupont?

Amennyiben rendelkezik kuponkóddal, a Kosárban, az összesítő táblázat alatt válthatja be utalványait. Az ellenőrzést követően a kupon értéke lovonódik a végösszegből. Továbbléphet a pénztárba.

 

Kell-e fizetnem házhozszállítási díjat a megrendelt termékekért?

Igen. A szállítási díj a Pénztárban megadott szállítási és fizetési módtól függően változik. Előreutalás esetén pl. 790-890 Ft.

 

Van-e lehetőség személyes átvételre?

Igen. Üzlethelyiséggel nem rendelkezünk, de előzetes egyeztetés alapján lehetőség van a személyes átvételre, a Budapest - Őrbottyán - Gödöllő útvonalon:

 

Módosítani szeretném rendelésem, mi a teendőm?

A kosár tartalmát tételenként módosíthatja. A rendelés elküldése után az elállás lehetőségét választhatja. Ezt belépés után az Rendeléseim oldalon, az adott rendelés adatlapján, a Visszamondás gomb megnyomásával teheti meg. Amennyiben nem regisztrált felhasználó, küldje el emailben törlési szándákát és a megrendelési azonosítót.

 

Honnan tudhatom meg, hol tart a megrendelésem?

Rendszerünk e-mail értesítést küld a rendelés során megadott e-mail címre, illetve könnyen, gyorsan tájékozódhat weboldalunkon keresztül is, belépés után a személyes oldal Rendeléseim menüpontjában, ahol az eddigi megrendeléseit és azok aktuális státuszát is láthatja.

 

Hogyan tudom nyomon követni a csomagomat?

Futárszolgálattal rendelt csomagját, annak összekészítése után adjuk át a szállító partnerünknek, melyről e-mailben és SMS-ben is értesítést küldünk.
A fuvarlevélszám alapján a futárszolgálat elérhetőségein tud érdeklődni a kézbesítés pontos idejéről.

 

Házhozszállítással kapcsolatos néhány fontos tudnivaló

A házhozszállítás csak hétköznapokon, munkaidőben üzemel. Kérjük, hogy a csomag tartalmát még a futár jelenlétében ellenőrizze és csak sértetlen csomagot vegyen át! Ha sérült a csomag, vetessen fel jegyzőkönyvet!

 

Küldemény átvétellel kapcsolatos fontos tudnivaló!

A 335/2012. (XII. 4.) Kormányrendelet 22. §, (5) pontja módosítása alapján 2014.04.09. napjától kezdődően alapvetően megváltoznak a csomagkiadás szabályai. Az átvevőnek a csomag átvételét bizonyító aláírás előtt be kell mutatnia a személyazonosságát igazoló hatósági igazolványát (személyi igazolvány, jogosítvány, útlevél). Abban az esetben, ha a címzett helyett meghatalmazott veszi át a csomagot, akkor két tanú aláírásával ellátott meghatalmazást is szükséges kérnünk. A személyazonosságát igazoló hatósági igazolvány elnevezését, betűjelét és a számát, valamint ha a csomagot a címzett veszi át a „Címzett” megjelölést, ha a csomagot nem a címzett veszi át akkor az átvétel jogcímeként a „Helyettes átvevő „ megnevezést kizárólag az átadónál maradó példányra kell feljegyezni.

 

Van-e lehetőségem elállni a vásárlástól?

Igen, természetesen lehetősége van elállni a vásárlástól a hatályos jogszabályoknak megfelelően, de ez a jog csak a természetes személyeket illeti meg, tehát nem vonatkozik céges vásárlásokra. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül vissza kell juttatnia a terméket a szolgáltatónak. A termék árát a visszaérkezéstől számított 14 napon belül utaljuk vissza.

 

Meghibásodott az egyik termék. Mi a teendő?

Amennyiben regisztrált felhasználónk, akkor a fiókjában, a Rendeléseim oldalon, az adott rendelés részleteinél találja a Visszaküldés ikont. Erre kattintva a garanciális ügyintézés oldalára jut, ahol minden mező automatikusan kitöltődik, Önnek csak a visszaküldés okát (elállás, hiba) kell megadnia.

Ha nem regisztrált felhasználó, a láblécben található Garancia ügyintézés adatlapot pontosan kitöltve jelezze a hibát!

 

Milyen módon tudok kapcsolatba lépni az Ügyfélszolgálattal?

Ügyfélszolgálatunkat telefonon (+36 20 975 6091) és e-mail-ben a kapcsolatfelvételi formon keresztül érheti el. Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség.